Sie sind nicht angemeldet.

Guten Tag lieber Gast, um »Dr.Pulley Userforum« vollständig mit allen Funktionen nutzen zu können, sollten Sie sich erst registrieren.
Benutzen Sie bitte dafür das Registrierungsformular, um sich zu registrieren. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

rayman282

Fortgeschrittener

  • »rayman282« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 43

Registrierungsdatum: 25. April 2011

Mein Fahrzeug:: Kymco Super 8 125 ccm 2009(Leider seit dem 20-7-11 Total platt) Neu seit 05.10.2011 Downtown 300

Wohnort: Bad Laer Deutschland/Duitsland

Beruf: Kraftfahrer/Chauffeur/Elektrotechniker

Danksagungen: 17

  • Nachricht senden

1

Montag, 2. Mai 2011, 14:37

Dr Pulley's in een Super 8 125 cc

Hallo @ all

Ik heb in Twee jaar veel met Vario`s, koppelingen en het wisselen van veren in de koppeling doorgebracht.
Veel heeft het niet geholpen om mijn S8 "sneller" te krijgen.
Soms trok hij beter op,en voelde zich meer als een kleine Racer aan,als naar een Scooter,en soms liep hij 3 km/h harder met een wat "trager" optrekken.
Ik vervolgde in het "Duitse" Forum al een tijdje de reacties van Downtown rijders over het wisselen van Variorollen tegen Dr Pulley rollen,oftewel ook "Slider" genoemd.
Daar ik over het Forum Zzip, Dirk leerde kennen(Die in Taiwan woont),en met hem enige diskussies gevoerd had(per mail)over de zin en onzin van Dr Pulley's,welk gewicht ik moest nemen enz enz,ben ik met een paar kollega's met Downtown 125 ers gaan Testen.
Doorgaans positief moet ik zeggen!!
We hadden verschillende gewichten laten komen en hebben individiueel elke Scooter "ingesteld" naar gewicht van de persoon die er mee rijdt.
Dat ging van 11 Gr tot 13 Gr verschil van Scooter,Rijder en gereden Km's

Nu had ik allang een Setje voor mijn S8 liggen,en was er eigenlijk nog niet aan toe gekomen ze er bij mij in te zetten.
Sinds drie weken rij ik er nu mee,en erger me dat ik ze niet eerder gemonteerd heb!
Een heerlijk zacht doortrekken,zonder een gevoel te hebben dat ie ergens blijft "hangen"en niet doortrekt.
Het Toerental is naar mijn gevoel ook iets omlaag gegaan,wat zich op het benzine verbruik bemerkbaar maakte!
Al met al is dit voor de meeste Scooters aan te bevelen denk ik maar!
Ook de 300 er Dt en 500 er Xcitings rijden inmiddels hier met Dr Pulley's rond, en dat tot Volste tevredenheid van de rijders.
Ook berichten op dit Forum,dat het met een 50 cc tje ook tevredenstellend is!Het is in iedergeval Qua Prijs doorgaans een betere alternatief als een dure vario!
Ik zal tussen door nog wel berichten, mocht ik wat gaan veranderen!

Groeten Raymond

Counter:

Hits heute: 54 488 | Hits gestern: 124 749 | Hits Tagesrekord: 180 039 | Hits gesamt: 63 192 075

Translate to

Mr.Pulley Shop

Dr.Pulley Blog

Werkstattpartner

Die Dr.Pulley Spezialisten helfen beim Einbau
BRATHAHN in D-21493
QUADFIRE in D-36355
RAYMAN282 in D-49196

Werkstatthandbuch

Admin`s Fotoblog

Bookmark and Share