Sie sind nicht angemeldet.

Guten Tag lieber Gast, um »Dr.Pulley Userforum« vollständig mit allen Funktionen nutzen zu können, sollten Sie sich erst registrieren.
Benutzen Sie bitte dafür das Registrierungsformular, um sich zu registrieren. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

rayman282

Fortgeschrittener

  • »rayman282« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 43

Registrierungsdatum: 25. April 2011

Mein Fahrzeug:: Kymco Super 8 125 ccm 2009(Leider seit dem 20-7-11 Total platt) Neu seit 05.10.2011 Downtown 300

Wohnort: Bad Laer Deutschland/Duitsland

Beruf: Kraftfahrer/Chauffeur/Elektrotechniker

Danksagungen: 17

  • Nachricht senden

3

Donnerstag, 23. Juni 2011, 18:03

Dit is een Mailtje die ik van Jan uit het Nederlandse Kymco forum kreeg :D

Hallo Raymond,


De Pulley's 13 gram zitten in de Downtown 300i dit gaat als een speer vooruit, bij het optrekken maakt de DT 7000 t/m. was eerst 6000 t/m. Bij de 80km/uur daalt het toerental naar de 5000 t/m draai ik het gas weer open gaan de toeren weer naar de 7000 t/m en trekt moeiteloos naar de 100km/u en de toeren zakt weer naar de 6000 t/m. Dus de vaste snelheden die ik rijd met de daar bijbehorende toerental is het zelfde gebleven. Hierna is de pret nog niet voorbij want ook de 120km/u gaat moeiteloos bij 7000 t/m. helaas kon ik hem niet verder doortrekken om de topsnelheid te halen. veiligheid gaat voor alles toch. Vandaag toch even de 140km aangetikt bij 8000 t/m. Deze snelheden zijn gemeten op de snelheidsmeter van de Downtown.

De monteur die ze heeft ingebouwd en de Pulley's nog nooit had gezien was ook zeer tevreden hier over.

Het verschil zit hem in het vloeiende en sneller optrekken, hierbij komt een mooie diepe grom uit de uitlaat.

Dus bij constante snelheid verandert er niets aan het toerental dus zal het verbruik ook niet veel meer worden, maar dat is nog even afwachten.

groetjes Jan.

rayman282

Fortgeschrittener

  • »rayman282« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 43

Registrierungsdatum: 25. April 2011

Mein Fahrzeug:: Kymco Super 8 125 ccm 2009(Leider seit dem 20-7-11 Total platt) Neu seit 05.10.2011 Downtown 300

Wohnort: Bad Laer Deutschland/Duitsland

Beruf: Kraftfahrer/Chauffeur/Elektrotechniker

Danksagungen: 17

  • Nachricht senden

2

Samstag, 14. Mai 2011, 22:46

Alle beiträge die nichts mit dem Thema zu tun haben werde ich in zukunft löschen,es sei denn jemand möchte in Deutsch antworten!Ich werde dies dann Übersetzen in der Nl sprache sodas jeder das Lesen kann!

Gruss Raymond

Es hat sich bereits 1 registrierter Benutzer bedankt.

Benutzer, die sich für diesen Beitrag bedankt haben:

bodensee (15.05.2011)

rayman282

Fortgeschrittener

  • »rayman282« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 43

Registrierungsdatum: 25. April 2011

Mein Fahrzeug:: Kymco Super 8 125 ccm 2009(Leider seit dem 20-7-11 Total platt) Neu seit 05.10.2011 Downtown 300

Wohnort: Bad Laer Deutschland/Duitsland

Beruf: Kraftfahrer/Chauffeur/Elektrotechniker

Danksagungen: 17

  • Nachricht senden

1

Samstag, 14. Mai 2011, 08:02

Street dink/Downtown 300 i met 14 Gr Pulley's

Hallo @ All die een wat "grotere" Scooter bezitten!
Sinds een week of twee heb ik van een bevriend Collega een Downtown 300i hier!
Ik had van mijn Werkplaats waar ik regelmatig was af en toe ook wel eens het showmodel mogen rijden van de Dt 300,en die loopt ook eigenlijk Prima zo als ie is ;)
Een verbetering is natuurlijk altijd Welkom,daarom ben ik gaan testen met Pulley's! ^^
Eerst heb ik 13 gram genomen en de glijstukjes mee ingebouwd.
De eerste rit die ik er mee maakte,ben ik een beetje geschrokken :huh:
De Downtown ging er als een Speer vandoor,en het voorwiel werd al tamelijk licht,bij het doortrekken :rolleyes:
en de 100 Km/h was dan ook snel bereikt :D
Natuurlijk is dit leuk,maar mij draaide het toerental zo snel omhoog,dat ik dit op den duur de Scooter niet wil aandoen.
Voor veel stads verkeer ideaal en voor wie veel met een Passagier rijdt!
Na Twee dagen Motorfietsen Pesten :D (Rij je al,of schakel je nog)) heb gister ik de 14 gram ingebouwd.
Dit bericht volgt nog,ik rij er eerst maar een weekje mee :)

Groeten Raymond

Translate to

Mr.Pulley Shop

Dr.Pulley Blog

Werkstattpartner

Die Dr.Pulley Spezialisten helfen beim Einbau
BRATHAHN in D-21493
QUADFIRE in D-36355
RAYMAN282 in D-49196

Werkstatthandbuch

Admin`s Fotoblog

Bookmark and Share